Моя школа

Моя школа
Моя школа

четвер, 25 жовтня 2012 р.

Модуль №2
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів  у навчальному процесі , а саме:
- думка учня є головною;
- розвиток творчих здібностей дітей;
- ІКТ- грамотність учасників навчального процесу;
- набуття життєвого досвіду.
  Зрозуміла , як можна використати навчальні проекти  для підвищення ефективності навчального процесу.
  На душі так радісно, що у мене все виходить робити під керівництвом талановитого педагога-тренера Данилюка Віктора Михайловича.
  

2 коментарі:

  1. Цей модуль, безперечно, допоможе проаналізувати переваги використання методу проектів у навчанні. Ефективність навчального процесу підвищиться. Креативність учнів та вчителів зросте!
    Бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити
  2. Як приємно, що у групі є люди так оптимістично налаштовані. Це прекрасно! Добре, що це моя сусідка - сподіваюся, що цей настрій перейде і до ьене! )))

    ВідповістиВидалити